fredag 4. mai 2012

Sydd Hekle Etui :) Av egen fantasi...

Jeg fant for noen dager siden ut at jeg ville ha et hekleetui som dekker alle mine behov.
Jeg sydde meg derfor et etui som det er plass til masse heklenåler i,
det er 12 hull på ca 4 cm i bredden og 2 hull på ca 2 cm i bredden.
Jeg laget også to "lommer" som er ca 12cm brede, lommene tenkte jeg var perfekte til og ha
nåler i ( som fortsatt oppbevares i pakken da ).
Jeg hekler ofte bestemor ruter eller andre ruter av forskjellige slag og da må jeg ha nåler tilgjengelig
for og gjøre ferdig teppet.

Her er noen bilder av "oppfinnelsen" min :P


Her er det sammenrullet med to strikk rundt for og holde det sammen. Jeg sydde stoff rundt strikkene for
at det skulle se litt finere ut :)


Her er når du har fått rullet den ut, jeg fant ut jeg måtte ha en slags "flapp" på toppen, slik at ingenting faller ut av etuiet hvis det tilfeldigvis skulle snus opp ned.


Her er hvordan etuiet ser ut helt utslått, med plass til alt jeg skulle trenge.
Jeg er utroli fornøyd med resultatet og den ble veldig brukervennlig.

Hva synes dere?

Hvis noen skulle være int. kan dere bestille av meg, om det skulle være ønskelig.
Og det er bare å komme med spørsmål om det er noe dere lurer på.

Er noen skulle være int. er det bare å si hvilke farger dere liker best, så finner jeg stoff etter det.
Mitt etui ble bare laget av noe rest stoff jeg hadde liggende.


Ta kontakt med meg om du skulle være int. eller legg igjen en kommentar :)
Legg gjerne igjen en kommentar uansett og si hva du synes :)

Ingen kommentarer: