fredag 4. mai 2012

Knappe Dilla :)

Jeg har litt knappe dilla for tiden, jeg tar meg selv i å kjøpe "søte" knapper nesten alle plasser jeg kan finne dem. Samboeren min blir galen, han sier du har nok knapper, du trenger ikke flere, bruk dem du har! Men han skjønner det bare ikke :P Siste kjøpet var av en kjempehyggelig dame i Sandnes som hadde en annonse på finn.
Av henne kjøpte jeg disse knappene:


Kjøpte jo flere enn en av hver da :)
Jeg likte spesielt godt Ole Brum knappene, men hvem liker ikke Ole Brum:)
Ellers var katten, marihønen og sommerfuglen favorittene, de er perfekt størrelse til det jeg bruker knappene til. Jeg må ha noen litt mellomstore knapper til de prosjektene jeg holder på med, og det er jo alltid mer spennende og ha noen knapper som gjør litt av seg, og ikke bare disse vanlige runde knappene, de blir litt kjedlige i lengden. Hverfall for meg som mest lager ting til babyer og små barn, for dem er det mye mer spennende med motiver. Hvis du kommer over noen mellomstore søte knapper som ikke er så alt for dyre så gi meg gjerne en lyd :) og legg gjerne igjen en kommentar. Skal se om jeg kan få lagt ut et bilde av noe av det knappene brukes til om ikke så lenge. Må bare bli helt fornøyd med det først :)

Ingen kommentarer: